25 مهر 1403
logo

مرکز تحقیقات علوم دارویی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

وبینار آنلاین پاندمی کووید ۱۹ و سیستم عصبی برگزار شد

کمیته سلامت عمومی لوکال تهران ایفسا با همکاری قطب علمی جراحی مغز و اعصاب کشور و پژوهشکده علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کرد. 

این وبینار در روز ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۱ تا ۱۴ با ۵۰۰ نفر ثبت نام کننده و با حضور دکتر علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى و فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران؛ دکتر محمد عبداللهی، استاد داروشناسى و سم شناسى دانشگاه علوم پزشکى تهران و رئیس پژوهشکده علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دکتر افسون صدیقی، متخصص جراحی مغز و اعصاب دکتر امیرسعید صدیقی، متخصص جراحی مغز و اعصاب؛ و دکتر مازیار امامی خواه، متخصص بیماری های مغز و اعصاب به همراه ۳۰۰ نفر شرکت کننده در بستر اسکای روم و ۷۰ نفر در بستر اسکایپ به طور همزمان برگزار شد.

در این برنامه به بیان مطالبی همچون علائم اختلالات عصبی در بیماری کووید-۱۹، بررسی آمار مرتبط با علائم سیستم عصبی و تحقیقات انجام شده در این زمینه، واکسیناسیون و سیستم عصبی، اختلالات ایمنی- مغزی در کووید-۱۹، اختلالات عروقی- مغزی در کووید-۱۹، جراحی مغز و اعصاب در شرایط کووید-۱۹ و ملاحظات دارویى مربوطه و واکسیناسیون پرداخته شد.

حضور و سخنرانى دکتر سید محمود طباطبایى، از اساتید و متخصصین به نام جراحى مغز و اعصاب و رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکى شهیدبهشتى، از دیگر محورهاى این برنامه بود.

کلمات کلیدی
مدیر سایت
تهیه کننده:

مدیر سایت

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه