25 مهر 1403
logo

مرکز تحقیقات علوم دارویی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

حضور پژوهشگران پژوهشکده علوم دارویی در قالب شرکت دانش بنیان در پنجمین همایش و فن بازار ملی سلامت

پژوهشگران شرکت دانش بنیان دیان فارمد آزما، که به عنوان اصل اولین هسته فن اور پژوهشکده علوم دارویی در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران مستقر است، امسال در پنجمین فن بازار ملی سلامت شرکت کردند و محصول اولیه کیت تشخیصی تومور مارکر سرطان پروستات با دانش فنی جدید و اختصاصی بدون مشابه خارجی را ارائه دادند.

پنجمین فن بازار ملی سلامت روزهای 16 و 17 آبان ماه در بندر چابهار برگزار شد. این رویداد که از مجموعه فعالیت های مهم و جالب دانشگاه ع پ تهران است در ادامه همایش و فن بازار سال 94 هر ساله همزمان با روز ملی فناوری سلامت برگزار می شود و در آبان ماه سال جاری با درخواست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دانشگاه علوم  پزشکی ایرانشهردر چابهار برگزار شد. در این رویداد 100 شرکت و هسته فناور با 400 محصول از سراسر کشور در قالب مراکز رشد شرکت کردند و در حضور صندوق های سرمایه گذار، مسئولان حوزه های تجاری سازی و بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسئولان حوزه فناوری وزارت بهداشت، فن بازار ملی ایران و همچنین مسئولان منطقه و دانشگاه های علوم پزشکی منطقه و کشور به معرفی محصولات و مذاکرات مربوط به تجاری سازی ملی و بین المللی پرداختند.

 حضور بیش از 150 هیئت علمی فناور، 400  دانشجو و 600 شرکت کننده از مدیران منطقه ای و  سرمایه گذاران از نکات قابل ذکر این همایش بود. دکتر محمدعلی صحرائیان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران، از نوآوری های دانشگاه علوم پزشکی تهران در زمینه توسعه فناوری و حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم تقدیر کرده و ابراز امیدواری کرد که سایر دانشگاهها نیز بتوانند از این تجربیات بهره برداری کنند.

کلمات کلیدی
مدیر سایت
تهیه کننده:

مدیر سایت

تصاویر

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه